Užívateľský manuál a často kladené otázky Robotický vysávač X-plorer S60 4v1 Animal 6cm RR7455WH
Robotický vysávač Rowenta X-PLORER S60 Animal 4v1 vám pomôže upratať vašu domácnosť a poradí si i so zvieracími chlpmi, a vy pritom nemusíte pohnúť ani prstom! Systém Aqua Force počas vysávania zároveň utiera podlahu, takže ponúka skutočný efekt 2v1 a viditeľne dokonalý výsledok! Vysokoúčinná kefa Animal Turbo ľahko vysaje zvieracie chlpy aj veľké chuchvalce prachu a výrazne tak uľahčuje starostlivosť o domácnosť. Najtenší* robotický vysávač od Rowenty s výškou iba 6 cm, vrátane koliesok, prejde dokonca aj pod nízkym nábytkom a perfektne uprace vďaka vysokému saciemu výkonu až 2 300 Pa. Mimoriadne presný navigačný systém Smart Exploration 4.0 umožňuje pokrytie celej domácnosti. Okrem toho je ovládanie prístroja veľmi intuitívne a ľahké: jednoducho sa pripojte k aplikácii a ovládajte svoj robot kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Je kompatibilný dokonca aj s virtuálnymi asistentmi s hlasovým ovládaním vrátane Siri, takže môžete upratovanie domácnosti kompletne zveriť technológiám! Robot zvládne až 1,5 cm vysoké prahy a má automatickú detekciu kobercov. Presný gyroskopický navigačný systém vytvára mapu už uprataného priestoru vašej domácnosti. Môžete tak v reálnom čase v aplikácii na svojom telefóne sledovať, kde už robot upratal.
Referenčné číslo : RR7455WH
Voir les documents liés
Dokumentácia
Voir les questions les plus fréquentes
Časté otázky
Vo frekvenčnom pásme 2,4 GHz môžete zariadenie pripojiť k akémukoľvek typu Wi-Fi so šifrovaním WPA a WPA2.
Ak sa vaša sieť Wi-Fi na výrobku nezobrazuje, je možné, že v smerovači nie je zapnutá sieť Wi-Fi s frekvenciou 2,4 GHz.
Väčšina smerovačov vám umožňuje aktivovať ju. Informácie o tom, ako to urobiť, nájdete v najčastejších otázkach svojho poskytovateľa.
Varovanie:
Zariadenie sa nemôže pripojiť k Wi-Fi vo frekvenčnom pásme 5 GHz.
Siete Wi-Fi s heslom obsahujúcim špeciálne znaky nebudú fungovať rovnako ako otvorené siete Wi-Fi (nevyžadujúce heslo).
Ak sa sieť stále nezobrazuje, nemusí byť so zariadením kompatibilná. Podporované nie sú najmä 5 GHz siete. Pozrite si zoznam kompatibilných zariadení.
Potom vyberte sieť Wi-Fi a zadajte svoje heslo.
- Párovanie prebehlo úspešne, ale zariadenie nie je pripojené: ak sa v aplikácii zobrazuje informácia, že zariadenie nie je pripojené, aplikáciu ukončite a znova spustite.
Ak sa zariadenie po vykonaní tohto kroku stále nezobrazuje:
– Výrobky Explorer Serie 40: vyberte robota z dokovacej stanice a na 3 sekundy stlačte tlačidlo. Ak chcete vytvoriť ďalšie spojenie s iným telefónom, možno bude potrebné stlačiť tlačidlo viackrát, aby začalo blikať naoranžovo.
– Výrobky Explorer Serie 60: reštartujte robot pomocou prepínača vedľa zásobníka na prach.
– Výrobky Explorer Serie 80: reštartujte robot pomocou prepínača pod robotom. - Wi-Fi pripojenie: skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte.
- Majte svoj chytrý telefón v blízkosti zariadenia a modemu, kým sa párovanie nedokončí.
- Prístupový bod – Android: ak sa zobrazí potvrdzovacie hlásenie, skontrolujte, či je zariadenie pripojené. Toto hlásenie sa počas párovanie môže zobraziť dvakrát.
- Prístupový bod – iOS: po niekoľkých pokusoch reštartujte smartfón.
- Prístupový bod – iOS: Počas pripojenia k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno so žiadosťou o pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Stlačte tlačidlo „Join“ (Pripojiť).
- Prístupový bod: keď ste aktivovali prístupový bod:
– Výrobky Explorer Serie 40: bliká LED dióda naoranžovo a zaznejú dve pípnutia?
– Výrobky Explorer Serie 60: bliká kontrolka Wi-Fi rýchlo a zaznie pípnutie?
– Výrobky Explorer Serie 80: bliká kontrolka Wi-Fi?
Ak nie, skúste to znova. - Prístupový bod – Android: Po niekoľkých pokusoch odstráňte sieť „SEB_AccessPoint“ z nastavení smartfónu (ak sa zobrazuje).
- Prístupový bod – Android: Niektoré smartfóny majú v nastavení siete Wi-Fi možnosť nepoužívať pripojenie k sieti Wi-Fi, ktorá nemá pripojenie k internetu.
Ak chcete vykonať spárovanie, túto možnosť vypnite, aby sa mohol smartfón pripojiť k zariadeniu. Táto možnosť je k dispozícii v prípade smartfónov Xiaomi, ako napríklad Pocophone F1 a Redmi Note 8. - Pripojenie na internet: uistite sa, že zariadenie, s ktorým sa chcete spárovať, nevyžaduje proxy.
- Android: je nutné povoliť lokalizáciu polohy.
- Pripojenie na internet: skontrolujte, že ste v nastavení Wi-Fi vybrali pre pripojenie zariadenia sieť s frekvenciou 2,4 GHz, nie 5 GHz.
- Pripojenie ku cloudu: skontrolujte, či je automatické opätovné pripojenie k domácej sieti Wi-Fi správne.
- Pripojenie ku cloudu: V smartfóne aktivujte mobilné dáta.
- Po niekoľkých pokusoch: reštartujte modem Wi-Fi.
- Po niekoľkých pokusoch: Odpojte zariadenie od siete, počkajte 20 sekúnd a potom ho znova pripojte.
Ak je problém pretrváva, zariadenie resetujte (tvrdý reset).
Stlačte tlačidlo „Home“ na zariadení na 5 sekúnd a skontrolujte, či kontrolka Wi-Fi bliká.
Ak sa to nestane, vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
Ak chyba pretrváva, môže ju spôsobovať nesprávne používanie telefónu:
Telefón so systémom Android:
Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V závislosti od konkrétneho telefónu sa počas pripájania môžu zobraziť rôzne kontextové okná:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.
iPhone:
Pri pripájaní k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno s výzvou na pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Krok potvrďte kliknutím na tlačidlo Join (Pripojiť).
Ak sa vám tento krok opakovane nedarí úspešne vykonať, reštartujte telefón a skúste to znova.
• Pri pripájaní ku cloudu sa treba pripojiť k internetu, aby bolo možné zariadenie spárovať. Preto môžete aktivovať mobilné dáta alebo sa automaticky znova pripojiť k domácej sieti.
• Skontrolujte správnosť nastavenia dátumu a času v telefóne. Pri nesprávnom nastavení sa nebude možné pripojiť.
Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
Po viacerých neúspešných pokusoch môžete obnoviť nastavenia zariadenia:
Súčasne stlačte tlačidlo „Home“ a tlačidlo spustenia na 5 sekúnd. Tlačidlo spustenia niekoľkokrát zabliká na potvrdenie aktivácie.
Dôležité upozornenie: vypnite a potom znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
1. Skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte znova.
2. Držte smartfón v blízkosti zariadenia a internetového modemu, kým sa proces pripájania nedokončí.
3. Zariadenie nemožno pripájať k verejným sieťam, ktoré sú k dispozícii napríklad v hoteloch.
4. Telefón so systémom Android: Pri pripájaní k zariadeniu sa môže zobraziť kontextové okno. Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V prípade niektorých telefónov sa môžete stretnúť napríklad s týmito problémami:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.
Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
Týka sa to telefónov so systémom MIUI (ide napríklad o modely Redmi a Pocophone).
V tomto prípade vyskúšajte vykonať tieto kroky:
• Nastavenia > Aplikácie > Spravovať aplikácie > Roboty Rowenta > Ďalšie oprávnenia. Na tejto stránke prijmite oprávnenia na zmenu pripojenia k Wi‑Fi.
• Nastavenia > Wi‑Fi > Ďalšie nastavenia > Asistent Wi‑Fi. Na tejto stránke deaktivujte dostupné možnosti.
Hlasový asistent Google
• Nezadali ste správnu e-mailovú adresu pre účet. Overte ju.
• Nezadali ste správne heslo. Ak chcete vykonať reset, požiadajte e-mailom o dočasné heslo a potom zmeňte heslo v ponuke aplikácie.
Kvalitu gyroskopickej mapy môže ovplyvniť aj to, ak mal robot problémy s prechodom po koberci, cez prah dverí, okolo nohy stoličky...
Toto miesto nesmie obsahovať žiadne prekážky (vrátane kobercov). Nechajte aspoň 1,5 meter voľného priestoru vľavo a vpravo a 2 metre v prednej časti základnej stanice. Ak je stanica umiestnená v rohu alebo je ťažké ju nájsť, robotický vysávač ju nedosiahne.
Napájací kábel základnej stanice umiestnite pozdĺž steny.
Ďalšie informácie nájdete v pokynoch v používateľskej príručke.
Môžu však nastať situácie, keď senzory nie sú také účinné. Účinnosť senzorov môžu ovplyvniť napríklad zakrivené hrany schodisko, koberce vedľa schodov, klzké povrchy alebo prekážky.
• „Methodic“ (Metodický) (na čistenie všetkých prístupných oblastí),
• „Wall follow“ (Sledovanie stene) (čistenie pozdĺž stien a v rohoch),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (na čistenie lokalizovanej oblasti).
Ak chcete zvoliť režim „Spot“ (Lokalizovaný), stlačte dvakrát tlačidlo napájania na robote.
Ak chcete zvoliť režim „Wall follow“ (Sledovanie múru), stlačte trikrát tlačidlo napájania na robote.
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy čistenia.
Pre obnovenie čistenie stlačte znovu tlačidlo napájania na robote.
Keď je robot plne nabitý, kontrolka prestane blikať a zostane svietiť modro.
Ak plánujete robot dlhšiu dobu nepoužívať, plne ho nabite a potom z neho vyberte batériu (uistite sa, že je robot pri vybratí batérie vypnutý). Skladujte robot a batériu na chladnom suchom mieste. Každé 3 mesiace batériu nabite.
Vyberte zbernú nádobu, filter a hlavnú kefu.
Pred opätovným vložením ich nechajte úplne vyschnúť.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Pred čistením senzorov a nabíjacích kontaktov vypnite robot.
V prípade niektorých častí môžete použiť vodu, v prípade ostatných môžete použiť iba suchú handričku. Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Či nie je plná nádoba na prach.
Čistotu filtrov.
Či neexistuje nejaký predmet alebo odpad, ktorý môže prekážať saciemu otvoru pod robotom.
• Ak robot nezačal s čistením zo svojej dokovacej stanice, nevráti sa k nej. V tomto prípade sa robot vráti do svojho východiskového bodu.
• Ak robot vysáva v režime Spot (Lokalizovaný), robot sa vráti do východiskového bodu.
• Ak je robot zdvihnutý a položený späť na zem, pokúsi sa sám seba premiestniť. Ak to nedokáže, vráti sa do svojho východiskového bodu.
• Nabíjacia stanica nesmie byť inštalovaná na koberci.
• Nabíjacia stanica nesmie byť vystavená slnečnému žiareniu ani sa nesmie nachádzať v blízkosti zdroja tepla.
• Voľný priestor z boku a na prednej strane nabíjacej stanice zodpovedá pokynom v používateľskej príručke.
• Zástrčka je správne pripojená k nabíjacej stanici.
• Nabíjací kábel je pripojený k elektrickej sieti.
• V okolí nabíjacej základne nie sú žiadne prekážky.
• V blízkosti kontaktov nabíjacej stanice nie sú žiadne predmety.
• Nabíjacia stanica je aktivovaná (kontrolka LED svieti na zeleno).
Pokiaľ po kontrole týchto prvkov robot stále nemôže nájsť základnú stanicu, kontaktujte schválenú spoločnosť opravujúcu vysávače.
• Vypnite a znova zapnite hlavný vypínač.
• Odpojte kábel a znovu ho pripojte k nabíjacej stanici.
• Uistite sa, že nabíjacie kontakty a okienka senzora nie sú zanesené, a potom utrite hlavné telo a nabíjaciu stanicu suchou handričkou. Nezabudnite vypnúť hlavný vypínač a robot a potom ho starostlivo osušiť.
• Skontrolujte, či v blízkosti nabíjacej stanice nie sú žiadne prekážky, ako je reflexný predmet, stoličky a pod.
Pokiaľ ani po týchto krokoch automatické nabíjanie stále nefunguje, obráťte sa na schválenú spoločnosť, ktorá opravuje vysávače.
Upozornenie: používajte iba určenú nabíjačku.
• Či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
• Pod kolesami nie sú žiadne prekážky.
• Robot nie je blokovaný v dôsledku rozdielov v úrovni podlahy.
• Nezobrazuje sa žiadne chybové hlásenie. (Pozrite si časť Riešenie problémov a kódy chýb v používateľskej príručke)
• Dbajte na to, aby do 10 cm od schodiska/medzery neboli žiadne prekážky.
• Okienka senzorov utrite suchou handričkou.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Ak je kefa poškodená, vymeňte ju za novú.
Ďalšie podrobnosti o chybe a riešenie nájdete v používateľskej príručke.
• Skontrolujte, či nie je upchatý vstupný kanál.
• Skontrolujte, či je zásobník na prach správne namontovaný.
• Vyprázdnite zásobník na prach, ak je plný.
• Vyberte centrálnu kefu a vyčistite ju.
• Skontrolujte, či nie je upchatý filter.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Môžu nastať dve situácie:
Motorom poháňaná kefa sa zasekne: robot sa ju pokúsi uvoľniť a zastaví vysávanie a motorom poháňanej kefy.
Robot sa pokúsi uvoľniť kefu: ak to nie je možné, vypne sa a budete ju musieť vyčistiť ručne.
Ak sa kefa zasekne v hustom koberci pre dlhé a/alebo silné vlákna alebo robot vysáva koberec po dlhú dobu, kefa sa prestane otáčať a robot bude naďalej vysávať bez nej.
Ďalšie podrobnosti o chybových kódoch a riešeniach nájdete v používateľskej príručke.
V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Aby bolo spojenie úspešné, musíte odpovedať, že sa napriek tomu chcete pripojiť k tejto sieti.
LED dióda nesvieti: Robot nie je pripojený. Najprv skontrolujte router.
LED dióda bliká: Robot sa pokúša pripojiť. Počkajte chvíľu.
Pokiaľ je robot v tomto stave niekoľko minút, reštartujte robot tým, že ho odoberiete zo základne a použijete spínač umiestnený v blízkosti zásobníka na prach.
Kontrolka LED svieti stálym svetlom: Robot je pripojený.
V tomto prípade reštartujte robot tým, že ho odoberiete zo základne a použijete spínač umiestnený v blízkosti zásobníka na prach. Ak to nefunguje, použite postup resetovanie.
Po dokončení nabíjania vysávač znovu spustí proces čistenia.
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy výkonu.
Pokiaľ toto povolenie neudelíte, váš smartfón nebude môcť nájsť vaše zariadenie a nebude schopný pokračovať v párovaní.
Tieto informácie nebudú použité ani uložené.
• Stlačte a 20 sekúnd podržte stlačené tlačidlo napájania a Domov.
• Otvorte aplikáciu Roboty.
• Kliknite na nastavenia.
• Kliknite na názov vášho robotického vysávača a na možnosť „Odstrániť produkt“.
Voir les produits