1. Kontakt na Rowenta - zákaznícky servis
V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa našich produktov a služieb môžete kontaktovať náš zákaznícky servis. Aby sme vám mohli odpovedať čo najskôr, odporúčame najprv skontrolovať nasledujúce:
- Často
kladené otázkyZískať odpoveď
na Váš dotaz. - Nájdite si
príslušenstvo/náhradné dielyNájsť príslušenstvo a
náhradné diely pre
Váš výrobok. - Nahliadnite do
návodu na obsluhuNájsť návod na použitie
pre Váš výrobok. - Naše záručné podmienky
Prehľad záručných
podmienok Vášho výrobku. - Záväzok opraviteľnosti
Je Váš výrobok
opraviteľný? - Opravy v rámci
záruky a po zárukeNájsť autorizované
servisné stredisko.
2. Prestal váš spotrebič fungovať?
Váš spotrebič je v záručnej lehoteNechajte si ho bezplatne opraviť v niektorom z našich autorizovaných servisov.
Pokiaľ váš spotrebič už nie je v záruke, máte k dispozícii 3 riešenia:
- • Zvoľte si balíček Jednorazová pevná cena opravy : v cene sú diely a práce, nie je potrebné odhad, oprava v našej sieti autorizovaných servisov.
- • Alebo sa obráťte priamo na niektorého z našich autorizovaných servisov, ktorý vás privíta, prevezme váš spotrebič, vykoná diagnostiku a odhad.
- • Ak si chcete opraviť svoj spotrebič sami, nakúpte si potrebné diely a príslušenstvo v našom internetovom obchode s príslušenstvom a nahliadnite do nášej online nápovedy.
3. Chceli by ste nájsť viac o našich službách? Pozrite tieto sekcie:
4. Môžete nás kontaktovať ak použijete jednoduchý webový formulár pre vytvorenie požiadavky, prosíme vyberte skupinu dotazu vzťahujúcu sa k Vašej požiadavke.
Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.
Kontaktný formulár5. Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo zaslať list?
GROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava
02 32 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00
Vaše osobné údaje spracúva spoločnosť Groupe SEB za účelom zodpovedania informácií alebo otázok. Máte právo na prístup k vašim údajom, ich úpravám alebo uplatnenie vášho práva na námietku prostredníctvom tohto formulára alebo kontaktovaním nás na adrese alebo telefónnom čísle uvedenom na tejto stránke.
Náš zákaznícky servis - popredajný servis (SAV) je schopný odpovedať na všetky vaše otázky týkajúce sa produktov a služieb značky Rowenta. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky počas vyššie uvedenej otváracej doby call centra. Mimo týchto hodín môžete použiť náš kontaktný formulár, odpovieme na vašu otázku čo najskôr. Iba informácie o značke Rowenta a kontaktné údaje uvedené na rowenta.sk sú považované za oficiálne.