Užívateľský manuál a často kladené otázky Robotický vysávač X-plorer S60 4v1 Allergy 6cm RR7447WH
S robotickým vysávačom Rowenta X-PLORER S60 Allergy 4v1 vám pomôže upratať vašu domácnosť a poradí si i s prachovými alergénmi bez toho, aby ste museli pohnúť prstom! Systém Aqua Force počas vysávania zároveň umýva podlahu, takže ponúka skutočný efekt 2v1 a viditeľne dokonalý výsledok! Vysokoúčinný filter zachytí až 99,9 % prachu. Najtenší* robotický vysávač od Rowenty s výškou iba 6 cm, vrátane koliesok, prejde dokonca aj pod nízkym nábytkom uprace dokonale vďaka vysokému saciemu výkonu až 2 300 Pa. Mimoriadne presný navigačný systém Smart Exploration 4.0 umožňuje pokrytie celej domácnosti. Okrem toho je ovládanie prístroja veľmi intuitívne a ľahké: jednoducho sa pripojte k aplikácii a ovládajte svoj robot kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Je kompatibilný dokonca aj s virtuálnymi asistentmi s hlasovým ovládaním vrátane Siri, takže môžete upratovanie domácnosti kompletne zveriť technológiám! Robot zvládne až 1,5 cm vysoké prahy. Presný gyroskopický navigačný systém vytvára mapu už uprataného priestoru vašej domácnosti. Môžete tak v reálnom čase v aplikácii na svojom telefóne sledovať, kde už robot upratal.
Referenčné číslo : RR7447WH
Voir les documents liés
Dokumentácia
Voir les questions les plus fréquentes
Časté otázky
Vo frekvenčnom pásme 2,4 GHz môžete zariadenie pripojiť k akémukoľvek typu Wi-Fi so šifrovaním WPA a WPA2.
Ak sa vaša sieť Wi-Fi na výrobku nezobrazuje, je možné, že v smerovači nie je zapnutá sieť Wi-Fi s frekvenciou 2,4 GHz.
Väčšina smerovačov vám umožňuje aktivovať ju. Informácie o tom, ako to urobiť, nájdete v najčastejších otázkach svojho poskytovateľa.
Varovanie:
Zariadenie sa nemôže pripojiť k Wi-Fi vo frekvenčnom pásme 5 GHz.
Siete Wi-Fi s heslom obsahujúcim špeciálne znaky nebudú fungovať rovnako ako otvorené siete Wi-Fi (nevyžadujúce heslo).
Ak sa sieť stále nezobrazuje, nemusí byť so zariadením kompatibilná. Podporované nie sú najmä 5 GHz siete. Pozrite si zoznam kompatibilných zariadení.
Potom vyberte sieť Wi-Fi a zadajte svoje heslo.
- Párovanie prebehlo úspešne, ale zariadenie nie je pripojené: ak sa v aplikácii zobrazuje informácia, že zariadenie nie je pripojené, aplikáciu ukončite a znova spustite.
Ak sa zariadenie po vykonaní tohto kroku stále nezobrazuje:
– Výrobky Explorer Serie 40: vyberte robota z dokovacej stanice a na 3 sekundy stlačte tlačidlo. Ak chcete vytvoriť ďalšie spojenie s iným telefónom, možno bude potrebné stlačiť tlačidlo viackrát, aby začalo blikať naoranžovo.
– Výrobky Explorer Serie 60: reštartujte robot pomocou prepínača vedľa zásobníka na prach.
– Výrobky Explorer Serie 80: reštartujte robot pomocou prepínača pod robotom. - Wi-Fi pripojenie: skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte.
- Majte svoj chytrý telefón v blízkosti zariadenia a modemu, kým sa párovanie nedokončí.
- Prístupový bod – Android: ak sa zobrazí potvrdzovacie hlásenie, skontrolujte, či je zariadenie pripojené. Toto hlásenie sa počas párovanie môže zobraziť dvakrát.
- Prístupový bod – iOS: po niekoľkých pokusoch reštartujte smartfón.
- Prístupový bod – iOS: Počas pripojenia k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno so žiadosťou o pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Stlačte tlačidlo „Join“ (Pripojiť).
- Prístupový bod: keď ste aktivovali prístupový bod:
– Výrobky Explorer Serie 40: bliká LED dióda naoranžovo a zaznejú dve pípnutia?
– Výrobky Explorer Serie 60: bliká kontrolka Wi-Fi rýchlo a zaznie pípnutie?
– Výrobky Explorer Serie 80: bliká kontrolka Wi-Fi?
Ak nie, skúste to znova. - Prístupový bod – Android: Po niekoľkých pokusoch odstráňte sieť „SEB_AccessPoint“ z nastavení smartfónu (ak sa zobrazuje).
- Prístupový bod – Android: Niektoré smartfóny majú v nastavení siete Wi-Fi možnosť nepoužívať pripojenie k sieti Wi-Fi, ktorá nemá pripojenie k internetu.
Ak chcete vykonať spárovanie, túto možnosť vypnite, aby sa mohol smartfón pripojiť k zariadeniu. Táto možnosť je k dispozícii v prípade smartfónov Xiaomi, ako napríklad Pocophone F1 a Redmi Note 8. - Pripojenie na internet: uistite sa, že zariadenie, s ktorým sa chcete spárovať, nevyžaduje proxy.
- Android: je nutné povoliť lokalizáciu polohy.
- Pripojenie na internet: skontrolujte, že ste v nastavení Wi-Fi vybrali pre pripojenie zariadenia sieť s frekvenciou 2,4 GHz, nie 5 GHz.
- Pripojenie ku cloudu: skontrolujte, či je automatické opätovné pripojenie k domácej sieti Wi-Fi správne.
- Pripojenie ku cloudu: V smartfóne aktivujte mobilné dáta.
- Po niekoľkých pokusoch: reštartujte modem Wi-Fi.
- Po niekoľkých pokusoch: Odpojte zariadenie od siete, počkajte 20 sekúnd a potom ho znova pripojte.
Ak je problém pretrváva, zariadenie resetujte (tvrdý reset).
Stlačte tlačidlo „Home“ na zariadení na 5 sekúnd a skontrolujte, či kontrolka Wi-Fi bliká.
Ak sa to nestane, vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
Ak chyba pretrváva, môže ju spôsobovať nesprávne používanie telefónu:
Telefón so systémom Android:
Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V závislosti od konkrétneho telefónu sa počas pripájania môžu zobraziť rôzne kontextové okná:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.
iPhone:
Pri pripájaní k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno s výzvou na pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Krok potvrďte kliknutím na tlačidlo Join (Pripojiť).
Ak sa vám tento krok opakovane nedarí úspešne vykonať, reštartujte telefón a skúste to znova.
• Pri pripájaní ku cloudu sa treba pripojiť k internetu, aby bolo možné zariadenie spárovať. Preto môžete aktivovať mobilné dáta alebo sa automaticky znova pripojiť k domácej sieti.
• Skontrolujte správnosť nastavenia dátumu a času v telefóne. Pri nesprávnom nastavení sa nebude možné pripojiť.
Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
Po viacerých neúspešných pokusoch môžete obnoviť nastavenia zariadenia:
Súčasne stlačte tlačidlo „Home“ a tlačidlo spustenia na 5 sekúnd. Tlačidlo spustenia niekoľkokrát zabliká na potvrdenie aktivácie.
Dôležité upozornenie: vypnite a potom znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
1. Skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte znova.
2. Držte smartfón v blízkosti zariadenia a internetového modemu, kým sa proces pripájania nedokončí.
3. Zariadenie nemožno pripájať k verejným sieťam, ktoré sú k dispozícii napríklad v hoteloch.
4. Telefón so systémom Android: Pri pripájaní k zariadeniu sa môže zobraziť kontextové okno. Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V prípade niektorých telefónov sa môžete stretnúť napríklad s týmito problémami:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.
Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača vedľa zbernej nádoby.
Týka sa to telefónov so systémom MIUI (ide napríklad o modely Redmi a Pocophone).
V tomto prípade vyskúšajte vykonať tieto kroky:
• Nastavenia > Aplikácie > Spravovať aplikácie > Roboty Rowenta > Ďalšie oprávnenia. Na tejto stránke prijmite oprávnenia na zmenu pripojenia k Wi‑Fi.
• Nastavenia > Wi‑Fi > Ďalšie nastavenia > Asistent Wi‑Fi. Na tejto stránke deaktivujte dostupné možnosti.
Hlasový asistent Google
• Nezadali ste správnu e-mailovú adresu pre účet. Overte ju.
• Nezadali ste správne heslo. Ak chcete vykonať reset, požiadajte e-mailom o dočasné heslo a potom zmeňte heslo v ponuke aplikácie.
Kvalitu gyroskopickej mapy môže ovplyvniť aj to, ak mal robot problémy s prechodom po koberci, cez prah dverí, okolo nohy stoličky...
Toto miesto nesmie obsahovať žiadne prekážky (vrátane kobercov). Nechajte aspoň 1,5 meter voľného priestoru vľavo a vpravo a 2 metre v prednej časti základnej stanice. Ak je stanica umiestnená v rohu alebo je ťažké ju nájsť, robotický vysávač ju nedosiahne.
Napájací kábel základnej stanice umiestnite pozdĺž steny.
Ďalšie informácie nájdete v pokynoch v používateľskej príručke.
Môžu však nastať situácie, keď senzory nie sú také účinné. Účinnosť senzorov môžu ovplyvniť napríklad zakrivené hrany schodisko, koberce vedľa schodov, klzké povrchy alebo prekážky.
• „Methodic“ (Metodický) (na čistenie všetkých prístupných oblastí),
• „Wall follow“ (Sledovanie stene) (čistenie pozdĺž stien a v rohoch),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (na čistenie lokalizovanej oblasti).
Ak chcete zvoliť režim „Spot“ (Lokalizovaný), stlačte dvakrát tlačidlo napájania na robote.
Ak chcete zvoliť režim „Wall follow“ (Sledovanie múru), stlačte trikrát tlačidlo napájania na robote.
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy čistenia.
Pre obnovenie čistenie stlačte znovu tlačidlo napájania na robote.
Keď je robot plne nabitý, kontrolka prestane blikať a zostane svietiť modro.
Ak plánujete robot dlhšiu dobu nepoužívať, plne ho nabite a potom z neho vyberte batériu (uistite sa, že je robot pri vybratí batérie vypnutý). Skladujte robot a batériu na chladnom suchom mieste. Každé 3 mesiace batériu nabite.
Vyberte zbernú nádobu, filter a hlavnú kefu.
Pred opätovným vložením ich nechajte úplne vyschnúť.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Pred čistením senzorov a nabíjacích kontaktov vypnite robot.
V prípade niektorých častí môžete použiť vodu, v prípade ostatných môžete použiť iba suchú handričku. Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Či nie je plná nádoba na prach.
Čistotu filtrov.
Či neexistuje nejaký predmet alebo odpad, ktorý môže prekážať saciemu otvoru pod robotom.
• Ak robot nezačal s čistením zo svojej dokovacej stanice, nevráti sa k nej. V tomto prípade sa robot vráti do svojho východiskového bodu.
• Ak robot vysáva v režime Spot (Lokalizovaný), robot sa vráti do východiskového bodu.
• Ak je robot zdvihnutý a položený späť na zem, pokúsi sa sám seba premiestniť. Ak to nedokáže, vráti sa do svojho východiskového bodu.
• Nabíjacia stanica nesmie byť inštalovaná na koberci.
• Nabíjacia stanica nesmie byť vystavená slnečnému žiareniu ani sa nesmie nachádzať v blízkosti zdroja tepla.
• Voľný priestor z boku a na prednej strane nabíjacej stanice zodpovedá pokynom v používateľskej príručke.
• Zástrčka je správne pripojená k nabíjacej stanici.
• Nabíjací kábel je pripojený k elektrickej sieti.
• V okolí nabíjacej základne nie sú žiadne prekážky.
• V blízkosti kontaktov nabíjacej stanice nie sú žiadne predmety.
• Nabíjacia stanica je aktivovaná (kontrolka LED svieti na zeleno).
Pokiaľ po kontrole týchto prvkov robot stále nemôže nájsť základnú stanicu, kontaktujte schválenú spoločnosť opravujúcu vysávače.
• Vypnite a znova zapnite hlavný vypínač.
• Odpojte kábel a znovu ho pripojte k nabíjacej stanici.
• Uistite sa, že nabíjacie kontakty a okienka senzora nie sú zanesené, a potom utrite hlavné telo a nabíjaciu stanicu suchou handričkou. Nezabudnite vypnúť hlavný vypínač a robot a potom ho starostlivo osušiť.
• Skontrolujte, či v blízkosti nabíjacej stanice nie sú žiadne prekážky, ako je reflexný predmet, stoličky a pod.
Pokiaľ ani po týchto krokoch automatické nabíjanie stále nefunguje, obráťte sa na schválenú spoločnosť, ktorá opravuje vysávače.
Upozornenie: používajte iba určenú nabíjačku.
• Či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
• Pod kolesami nie sú žiadne prekážky.
• Robot nie je blokovaný v dôsledku rozdielov v úrovni podlahy.
• Nezobrazuje sa žiadne chybové hlásenie. (Pozrite si časť Riešenie problémov a kódy chýb v používateľskej príručke)
• Dbajte na to, aby do 10 cm od schodiska/medzery neboli žiadne prekážky.
• Okienka senzorov utrite suchou handričkou.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Ak je kefa poškodená, vymeňte ju za novú.
Ďalšie podrobnosti o chybe a riešenie nájdete v používateľskej príručke.
• Skontrolujte, či nie je upchatý vstupný kanál.
• Skontrolujte, či je zásobník na prach správne namontovaný.
• Vyprázdnite zásobník na prach, ak je plný.
• Vyberte centrálnu kefu a vyčistite ju.
• Skontrolujte, či nie je upchatý filter.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Môžu nastať dve situácie:
Motorom poháňaná kefa sa zasekne: robot sa ju pokúsi uvoľniť a zastaví vysávanie a motorom poháňanej kefy.
Robot sa pokúsi uvoľniť kefu: ak to nie je možné, vypne sa a budete ju musieť vyčistiť ručne.
Ak sa kefa zasekne v hustom koberci pre dlhé a/alebo silné vlákna alebo robot vysáva koberec po dlhú dobu, kefa sa prestane otáčať a robot bude naďalej vysávať bez nej.
Ďalšie podrobnosti o chybových kódoch a riešeniach nájdete v používateľskej príručke.
V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Aby bolo spojenie úspešné, musíte odpovedať, že sa napriek tomu chcete pripojiť k tejto sieti.
LED dióda nesvieti: Robot nie je pripojený. Najprv skontrolujte router.
LED dióda bliká: Robot sa pokúša pripojiť. Počkajte chvíľu.
Pokiaľ je robot v tomto stave niekoľko minút, reštartujte robot tým, že ho odoberiete zo základne a použijete spínač umiestnený v blízkosti zásobníka na prach.
Kontrolka LED svieti stálym svetlom: Robot je pripojený.
V tomto prípade reštartujte robot tým, že ho odoberiete zo základne a použijete spínač umiestnený v blízkosti zásobníka na prach. Ak to nefunguje, použite postup resetovanie.
Po dokončení nabíjania vysávač znovu spustí proces čistenia.
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy výkonu.
Pokiaľ toto povolenie neudelíte, váš smartfón nebude môcť nájsť vaše zariadenie a nebude schopný pokračovať v párovaní.
Tieto informácie nebudú použité ani uložené.
• Stlačte a 20 sekúnd podržte stlačené tlačidlo napájania a Domov.
• Otvorte aplikáciu Roboty.
• Kliknite na nastavenia.
• Kliknite na názov vášho robotického vysávača a na možnosť „Odstrániť produkt“.
Voir les produits