Užívateľský manuál a často kladené otázky Čistička vzduchu Rowenta Pure Home PU8080F0
Čistička vzduchu Pure Home od spoločnosti Rowenta je najnovšou inováciou, ktorá vám zaručí čistý a zdravý vzduch v celej domácnosti. Prelomový dizajn, digitálne technológie a inteligentný systém filtrácie zaistia skutočne čistý vzduch na kvalitnejší život. Objavte Air Quality Box, jedinečné zariadenie, ktoré deteguje znečistené ovzdušie kdekoľvek vo vašej domácnosti bez toho, aby ste museli presúvať celú čističku vzduchu. Dýchajte čistý vzduch, ošetrený až 100 % filtráciou alergénov*, vďaka doteraz najvýkonnejšiemu systému čistenia vzduchu od značky Rowenta. Vďaka špeciálnej aplikácii Pure Air môžete kedykoľvek sledovať, strážiť a užívať si dokonale personalizované čistenie vzduchu. So značkou Rowenta nemá čistota vzduchu žiadne hranice.
Referenčné číslo : PU8080F0
Voir les documents liés
Dokumentácia
Voir les questions les plus fréquentes
Časté otázky
Týka sa to telefónov so systémom MIUI (ide napríklad o modely Redmi a Pocophone).
V tomto prípade vyskúšajte vykonať tieto kroky:
• Nastavenia > Aplikácie > Spravovať aplikácie > Pure Air > Ďalšie oprávnenia. Na tejto stránke prijmite oprávnenia na zmenu pripojenia k Wi‑Fi.
• Nastavenia > Wi‑Fi > Ďalšie nastavenia > Asistent Wi‑Fi. Na tejto stránke deaktivujte dostupné možnosti.
1. Skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte znova.
2. Držte smartfón v blízkosti zariadenia a internetového modemu, kým sa proces pripájania nedokončí.
3. Zariadenie nemožno pripájať k verejným sieťam, ktoré sú k dispozícii napríklad v hoteloch.
4. Telefón so systémom Android: Pri pripájaní k zariadeniu sa môže zobraziť kontextové okno. Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k čističke vzduchu. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V prípade niektorých telefónov sa môžete stretnúť napríklad s týmito problémami:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.
Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Odpojte čističku vzduchu zo zásuvky, počkajte 20 sekúnd a znova ju zapojte.
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Odpojte čističku vzduchu zo zásuvky, počkajte 20 sekúnd a znova ju zapojte.
Ak chyba pretrváva, môže ju spôsobovať nesprávne používanie telefónu:
Telefón so systémom Android:
Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k čističke vzduchu. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V závislosti od konkrétneho telefónu sa počas pripájania môžu zobraziť rôzne kontextové okná:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.
iPhone:
Pri pripájaní k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno s výzvou na pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Krok potvrďte kliknutím na tlačidlo Join (Pripojiť).
Ak sa vám tento krok opakovane nedarí úspešne vykonať, reštartujte telefón a skúste to znova.
• Pri pripájaní ku cloudu sa treba pripojiť k internetu, aby bolo možné zariadenie spárovať. Preto môžete aktivovať mobilné dáta alebo sa automaticky znova pripojiť k domácej sieti.
• Skontrolujte správnosť nastavenia dátumu a času v telefóne. Pri nesprávnom nastavení sa nebude možné pripojiť.
Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Odpojte čističku vzduchu zo zásuvky, počkajte 20 sekúnd a znova ju zapojte.
Ak sa ani po niekoľkých pokusoch nepripojíte, môžete zariadenie resetovať takto:
• Stlačte a na 8 sekúnd podržte stlačené tlačidlá Timer a Alergen Mode.
• Potom čističku vzduchu na 20 sekúnd odpojte zo zásuvky a znova ju zapojte.
• Je váš smartfón dostatočne blízko vášho zariadenia? Ak je príliš ďaleko, váš smartfón nezistí Wi-Fi vysielané zariadením.
• Stlačili ste tlačidlo Wi-Fi? Prístupový bod Wi-Fi prestane po niekoľkých minútach vysielať.
• Bliká tlačidlo Wi-Fi? Ak nie, stlačte znovu na 3 sekundy tlačidlo Wi-Fi.
• Skúste znova vykonať proces párovania.
Ak ste skontrolovali vyššie uvedený zoznam a ste stále blokovaní, vykonajte nasledujúce kroky (tvrdý reset zariadenia):
1) Keď je zariadenie zapnuté, stlačte súčasne tlačidlá „Časovač“ a „Režim alergénov“ na 8 sekúnd. Budete počuť krátke pípnutie, ktoré naznačuje, že sa inicializuje reset. Spotrebič potom vydá dlhé pípnutie a potom sa automaticky vypne.
2) Odpojte zariadenie, počkajte 1 minútu a znovu ich pripojte.
3) Zapnite zariadenie a stlačením tlačidla Wi-Fi na 3 sekundy vyšlite prístupový bod.
4) Prejdite na nastavenie telefónu a potvrďte, že vidíte Wi-Fi sieť s názvom „SEB_accessPoint“ (snímku obrazovky umiestnenú nižšie).
5) Vyberte sieť „SEB_accessPoint“.
• Ak sa váš telefón pripojí automaticky, odstráňte túto sieť z vopred registrovaného zoznamu Wi-Fi. Po tejto operácii overte, či je táto sieť „SEB_accessPoint“ stále prítomná v zozname Wi-Fi vášho telefónu.
• Ak vás telefón požiada o heslo, zrušte ho. Je to dobré znamenie. Znamená to, že aplikácia túto časť kontroluje.
6) Vráťte sa do aplikácie a spustite znovu párovanie.
Poznámka č. 1: V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi ('SEB_accessPoint') zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Toto správanie je v tejto situácii normálne, pretože ste pripojení k zariadeniu, ktoré nemá pripojenie na internet. Obnoví sa, keď sa zariadenie pripojí k domácej sieti Wi-Fi. Odpovedzte na túto otázku, aby ste zostali pripojení k tejto sieti.
Poznámka č. 2: Ak máte smartfón, ktorý má funkciu asistenta Wi-Fi s možnosťou prepínania medzi sieťami Wi-Fi a mobilnými dátami, keď je Wi-Fi pripojenie nekvalitné (napríklad telefón značky Xiaomi), túto funkciu vypnite. Ak je táto funkcia zapnutá, keď je smartfón pripojený k zariadeniu ako prístupový bod, smartfón zistí, že tento prístupový bod nemá k dispozícii pripojenie k internetu (čo je v tomto kroku párovania normálne). Smartfón nájde inú sieť za vás a aplikácia nebude môcť pokračovať v procese párovania.
Nestabilita signálu WIFI môže spôsobiť odpojenie vášho produktu. V tomto prípade prosím skontrolujte internetové pripojenie vašej WIFI siete, reštartujte svoj box alebo odpojte svoj produkt zo zásuvky na 20 sekúnd a potom ho znovu pripojte.
Ak trvalo svieti, znamená to, že zariadenie je správne pripojené k domácej sieti Wi-Fi, ale cloud ho nemohol spojiť s vaším účtom. Skúste to znova neskôr.
Ak stále bliká, znamená to, že zariadenie nie je pripojené k domácej Wi-Fi. V tomto prípade skontrolujte nasledujúce prvky:
Pripojenie na internet:
– Má Vaša domáca Wi-Fi pripojenie na internet?
– Ak Vaša domáca Wi-Fi potrebuje proxy server pre prístup na internet, párovanie nebude fungovať.
Wi-Fi:
– Vybrali ste správnu domácu sieť Wi-Fi?
– Zadali ste správne heslo pre domácu sieť Wi-Fi? (Maximálna dĺžka hesla domácej siete Wi-Fi: 64 znakov).
– SSID, ktoré ste zadali, je nesprávne?
– Zadali ste ručne názov siete Wi-Fi, ktorá má pásmo 5 GHz?Zariadenie je kompatibilné s pásmom 2,4 GHz, nie 5 GHz.
– Nie je váš telefón príliš ďaleko od domácej siete Wi-Fi/zariadení?
– Nie je zariadenie príliš ďaleko od domácej siete Wi-Fi/telefónu?
– Môže ísť o problém s kompatibilitou: pozrite si náš zoznam.
Ak ste skontrolovali všetky tieto prvky a párovanie stále nefunguje, kontaktujte servisné stredisko.
• Zapnúť/vypnúť
• Zmeniť režim
• Stav kvality ovzdušia
• Zmeniť rýchlosť (pre modely Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)
Alexa
• Zapnúť/vypnúť
• Zmeniť režim
• Zmeniť rýchlosť (pre modely Pure Home/Pure Air City)
Alice (iba model Pure Air City)
• Zapnúť/vypnúť
• Zmeniť rýchlosť
Skúste napríklad povedať: „Ok, Google, zapni čističku vzduchu“ alebo „Alexa, zapni na čističke vzduchu režim Auto Day“.
Ak chcete využiť našu funkciu, musíte previesť svoj účet do oficiálnej krajiny podľa postupu spoločnosti Amazon.
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Vaše produkty sa zosynchronizujú a budete ich môcť ovládať hlasom.
Rowenta tieto informácie neukladá.
Vaše povolenie na zdieľanie polohy možno tiež použiť na poskytnutie informácií o kvalite vonkajšieho ovzdušia a peľových informáciách okolo vás.
• Získajte informácie o kvalite vonkajšieho vzduchu a tiež informácie o peľu podľa miesta, ktoré určíte.
• Zapínajte/vypínajte čističku vzduchu prostredníctvom aplikácie: Ak máte v telefóne pripojenie na internet, môžete svoje zariadenie ovládať odkiaľkoľvek.
• Ovládajte svoje zariadenie pomocou všetkých jeho režimov.
• Vytvorte plány pre svoju čističku vzduchu.
• Kontrolujte stav filtrov. Budete informovaný (-á) v prípade nutnosti výmeny filtra, ktorý si môžete kúpiť online, bez toho aby ste museli strácať čas.
• Zistite, koľko znečistenia čistička vzduchu odfiltrovala vo vašej domácnosti tým, že túto hodnotu prevediete na zodpovedajúci počet cigariet, ktoré by ste vdýchli.
- Vonkajšie informácie:
Aplikácia vám poskytuje informácie o kvalite vonkajšieho vzduchu a peľu vo vybranej lokalite: buď schválite lokalizáciu polohy, alebo v aplikácii vyberiete názov svojho mesta. - Informácie o vnútornom prostredí:
Táto aplikácia vám poskytuje informácie o kvalite vzduchu v reálnom čase, ktoré pochádzajú priamo z čističky vzduchu.
Zariadenie má senzor, ktorý meria kvalitu vzduchu. Informácie pravidelne posiela do aplikácie prostredníctvom cloudu. - Diaľkové ovládanie:
Pomocou tlačidiel zobrazených v aplikácii môžete zariadenie zapnúť/vypnúť a meniť jeho režimy, intenzitu svetla a osciláciu (v závislosti od modelu). - Ovládacia lišta:
Nasledujúce informácie nájdete na ovládacej lište.- My Air (Môj vzduch): hlavná východisková stránka.
- My Profile (Môj profil): konzultovanie právnych informácií, často kladené otázky, popredajné informácie a zmeny nastavenia účtu.
- Plánovanie: nastavenie rutinného čistenie podľa vášho rozvrhu.
- Filtre: kontrola stavu filtra a tiež zakúpenie náhradných filtrov online.
- Ďalšie informácie: vizualizácia znečistenia zachyteného zariadením a zistenie ďalších informácií o rôznych zdrojoch znečistenia.
Kvalita vnútorného vzduchu je rozdelená na dve časti:
- Častice a alergény
- Plyn a VOC (prchavé organické zlúčeniny)
Číselné údaje zodpovedajú indexu kvality ovzdušia (AQI), ktorý možno opísať ako koncentráciu znečisťujúcich látok v okolitom vzduchu.
Kruh je rozdelený do piatich častí a zobrazuje úroveň sfarbenie od najnižšej k najvyššej úrovni znečistenia. Farby kruhu zodpovedajú rovnakému sfarbeniu LED indikátorov.
Kvalita vonkajšieho vzduchu zahŕňa všetky informácie o vonkajších časticiach a alergénoch, plynoch a VOC (prchavé organické zlúčeniny) a peľoch.
- Častice a alergény: táto časť zobrazuje informácie o časticiach (PM 2.5 a PM 10).
- Plyn a prchavé organické zlúčeniny: zhŕňa úroveň znečistenia na báze oxidu dusičitého (NO2) a ozónu (O3).
- Peľ: vyhovuje všetkým informáciám o 4 druhoch peľu, ako je breza, tráva, oliva a ambrózie.
NAB znamená National Allergy Bureau, je to najuznávanejšia stupnica vyjadrujúca úroveň peľu na svete.
Číselné údaje zodpovedajú indexu kvality ovzdušia (AQI), ktorý možno opísať ako koncentráciu znečisťujúcich látok v okolitom vzduchu.
Kruh je rozdelený do piatich častí a zobrazuje úroveň sfarbenie od najnižšej k najvyššej úrovni znečistenia. Farby kruhu zodpovedajú rovnakému sfarbeniu LED indikátorov.
Ak je to možné, odporúčame zariadenie aktualizovať na vyššiu verziu systému Android alebo použiť iné kompatibilné zariadenie.
Aktualizácia nielen rozšíri vaše možnosti vďaka novým funkciám a kompatibilite s najnovšími technológiami, ale navyše vás ochráni pred možnými chybami zabezpečenia, ktoré sú v najnovších verziách opravené.
Postupujte podľa nasledujúcich 2 pokynov:
1) Povoľte zdieľanie polohy v nastavení aplikácie:
• Musíte stlačiť tlačidlo „Go to settings“ (Prejsť na nastavenie) a aktivovať ho.
2) Aktivujte zdieľanie polohy pre Google v globálnom nastavení telefónu:
• Prejdite na nastavenie telefónu.
• Do vyhľadávania zadajte „location“ (poloha) a prejdite do tejto časti.
• Aktivujte zdieľanie polohy (ON (Zapnuté)).
• Tí, ktorí majú možnosť zvoliť metódu zdieľania polohy, musia zvoliť možnosť „High accuracy“ (Vysoká presnosť).
• Odstráňte spotrebič prostredníctvom aplikácie.
• Urobte tvrdý reset spotrebiča.
- Najprv čističku vzduchu vypnite a vytiahnite zástrčku zo zásuvky.
- Zariadenie môžete čistiť suchou alebo mierne navlhčenou handričkou.
Dôležité upozornenie: Nikdy nepoužívajte brúsne materiály, pretože by mohli poškodiť povrch produktu. - V prípade potreby vyčistite/vymeňte filtre.
- Vysávačom pravidelne čistite snímač (prívody).
• Filter 3 v 1 dosiahne koniec svojej životnosti.
• Treba skontrolovať filter NanoCaptur+.
• Predfilter treba vyčistiť.
Dôležité upozornenie: Keď sa na displeji monitora kvality vzduchu zobrazí upozornenie na nasýtenie filtra, kliknite naň alebo sa pozrite do mobilnej aplikácie, ktorý filter je potrebné vyčistiť či vymeniť.
Predfilter možno čistiť suchou handričkou.
Frekvencia čistenia/výmeny filtrov
• Predfilter: vyčistite každé 2 až 4 týždne.
• Filter 3 v 1 (predfilter, aktívny uhlík a filter Allergy14): vymeňte každých 12 mesiacov.
• Filter NanoCaptur+: vymieňajte podľa meniacej sa farby (pozrite si tabuľku farieb na filtri).
Pokiaľ filter vymeníte pred koncom životnosti, prejdite do nastavení stlačením navigačného tlačidla na 3 sekundy. Vyberte možnosť „Filter management“ (Správa filtrov) a podľa pokynov vykonajte reset filtra.
1) 5 GHz?
Váš smartfón môže používať sieť v pásme 5 GHz a zariadenia ju nemôže detekovať.
Riešenie:
Váš smartfón môže zostať v 5 GHz sieti, ale zariadenie musí byť pripojené k 2,4 GHz sieti. Preto vyberte pre zariadenie sieť 2,4 GHz. Párovanie bude fungovať, aj keď sa vrátite do siete 5 GHz.
Poznámka:
– Uistite sa, že váš internetový modem buď používa pásmo 2,4 GHz, alebo ide o dvojpásmový smerovač, ktorý je nakonfigurovaný pre podporu pásma 2,4 GHz. Zariadenie nepodporuje pásmo 5 GHz.
– Ako zistiť, či váš router podporuje pásmo 2,4 GHz, 5 GHz alebo oboje?Niekedy, keď je k dispozícii duálny pásmo, existujú 2 rôzne siete a sú označené názvami ako „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ alebo „mynetwork2-4“.
2) Skryté SSID?
Ak je vaša sieť „skrytá“, môžete ručne zadať SSID (názov siete) stlačením tlačidla „Enter SSID“ (Zadať SSID).
Ak nie je problém s pripojením na internet, odpojte zariadenie a po 1 minúte čakania ho znova pripojte.
Voir les produits