Jednorazová pevná cena opravy
Máte otázky ohľadom vašej jednorazovej pevnej ceny za opravu?
Ušetrite čas a nájdite svoje odpovede pár kliknutiami.
Často kladené otázky
Paušálna suma pokrýva opravu jednej funkčnej poruchy spotrebiča bez ohľadu na počet dielov a čas potrebný na opravu. Preto musíme byť schopní vykonať diagnostiku pri prevzatí spotrebiča na základe poruchy opísanej v poukaze.
Akákoľvek dodatočná chyba – nesúvisiaca s poruchou opísanou v poukaze na opravu (ďalšia porucha odlišná od nahlásenej, poškodený spotrebič v dôsledku zlého balenia, porucha vzhľadu alebo rozbitá nefunkčná vonkajšia časť, rozobraný spotrebič....) - sa nevzťahujú na tento poukaz na opravu.
Okrem očakávanej opravy sa nevykonajú žiadne preventívne opatrenia. Na druhej strane, opravený spotrebič ako celok profituje z predĺženia záruky o 6 mesiacov a nie len na opravené diely.
Poukaz na opravu sa nedá použiť na výmenu dekoratívnych dielov, ktoré nebránia prevádzke spotrebiča, ani na nákup príslušenstva, batérií a spotrebného materiálu. Tieto diely a príslušenstvo sú dostupné na našej internetovej stránke alebo prostredníctvom autorizovaných servisov.
Keď sa na váš spotrebič už nevzťahuje záruka výrobcu a pokazí sa, môžete si objednať službu jednorazovej pevnej ceny za opravu.
Princíp je veľmi jednoduchý: svoj spotrebič prenecháte autorizovanému servisu zvolenému pri objednávke, ktorý ho opraví a po dokončení opravy vás bude informovať.
Táto servisná služba ponúka mnoho výhod:
- Paušálna a jednotná sadzba pre každú kategóriu spotrebičov
- Jednoduchý a rýchly proces objednávania
- Predĺženie záruky na 6 mesiacov po obdržaní vášho opraveného spotrebiča
- Žiadne dodatočné náklady súvisiace s akoukoľvek opravou.
Je to paušálna suma, ktorej cena je rovnaká pre kategóriu spotrebičov a po diagnostike spotrebiča ju nemožno meniť smerom nahor ani nadol. Za predpokladu, že ste pre svoj spotrebič použili službu jednorazovej pevnej ceny za opravu, nebudú vám účtované žiadne dodatočné náklady.
Jednorazová pevna cena za opravu zahrňa opravu jednej funkčnej poruchy/spotrebiča (ktorého kategoria a značka sú uvedené v názve), bez ohľadu na počet dielov a čas potrebný na opravu. Poukaz na opravu sa nikdy nesmie použiť na výmenu dekoratívnych dielov, ktoré nebránia prevádzke spotrebiča, ani na nákup príslušenstva, batérií a spotrebného materiálu.
Ponúkame paušálne opravy pre väčšinu našich kategórie spotrebičov. Aby ste však mali nárok na opravu váš spotrebič musí spĺňať tieto podmienky:
- musí ísť o značkový spotrebič Rowenta Musí patriť do kategórie spotrebičov, pre ktorý je na tejto stránke navrhnutá služba jednorazovej pevnej ceny za opravu,
- musí byť zakúpený pred menej ako 15 rokmi (maximálne obdobie medzi dátumom nákupu uvedeným na faktúre a dátumom zakúpenia služby jednorazovej pevnej ceny za opravu),
- musí byť mimo záruky (zákonná alebo obchodná záruka)
- musí obsahovať všetky diely potrebné na jeho prevádzku.
Ďalšie informácie nájdete na našej stránke o prevádzkovaní služby jednorazovej pevnej ceny za opravu.
Groupe SEB sa zaväzuje ponúkať jednotnú paušálnu sadzbu za službu jednorazovej pevnej ceny za opravu v rámci 15-ročnej opraviteľnosti svojich spotrebičov. Náhradné diely sa fakturujú v obstarávacej cene a mzdové náklady servisu sa platia v plnej výške. Pri vrátení vášho spotrebiča nebudú účtované žiadne dodatočné náklady.
Snažíme sa ponúkať jeden druh jednorazovej pevnej ceny za opravu pre väčšinu našich kategorií spotrebičov. Nie vždy je však služba jednorazovej pevnej ceny za opravu ekonomicky atraktívne riešenie. V takom prípade sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis a spolu odhadnúť náklady na opravu.
Paušálna suma pokrýva opravu jednej funkčnej poruchy spotrebiča bez ohľadu na počet dielov a čas potrebný na opravu. Akákoľvek dodatočná diagnostika – nesúvisiaca s poruchou opísanou v poukaze na opravu (dodatočná porucha odlišná od nahlásenej, poškodený výrobok v dôsledku zlého obalu, porucha vzhľadu alebo nefunkčná rozbitá vonkajšia časť, odoslanie rozobraného spotrebiča...) - sa nevzťahuje na tento poukaz na opravu.
Okrem očakávanej opravy sa nevykonajú žiadne preventívne opatrenia. Poukaz na opravu sa nedá použiť na výmenu dekoratívnych dielov, ktoré nebránia prevádzke spotrebiča, ani na nákup batérií, príslušenstva, a spotrebného materiálu. Tieto diely alebo príslušenstvo sú v predaji v autorizovanom servise alebo na našej internetovej stránke.
Služba jednorazovej pevnej ceny za opravu sa aktuálne týka len elektrospotrebičov. Zoznam spotrebičov zahrnutých v našej ponuke nájdete v sekcii Jednorazová pevná cena opravy.
Opraviteľnosť spotrebičov sa snažíme zachovať čo najdlhšie pri rozumných ekonomických nákladoch. Náš záväzok je 15-ročný cieľ, ale môže sa stať, že po tomto termíne ešte máme nejaké diely na opravu. Pravdepodobnosť chýbajúcich dielov sa však zvyšuje po 15 rokoch a váš spotrebič môže byť diagnostikovaný ako neopraviteľný.
Aby ste zabezpečili opravu vášho spotrebiča, môžete zadať jeho referenciu (umiestnenú na štítku na zadnej strane produktu typu Xxxxxxxx) do nášho
vyhľadávača Opraviteľnosť
Áno, na spotrebič zakúpený mimo Slovenska je možné objednať službu jednorazovej pevnej ceny za opravu. Len vám pripomíname, že na to, aby ste mohli využívať službu jednorazovej pevnej ceny za opravu, váš spotrebič musí spĺňať nasledujúce:
- musí ísť o značkový spotrebič Rowenta
- musí patriť do kategórie spotrebičov, pre ktorý je na našej webovej stránke navrhnutá služba jednorazovej pevnej ceny za opravu
- musí byť zakúpený pred menej ako 15 rokmi (maximálne obdobie medzi dátumom nákupu uvedeným na faktúre a dátumom zakúpenia služby jednorazovej pevnej ceny za opravu)
- musí byť mimo záruky (zákonná alebo obchodná záruka)
- musí obsahovať všetky diely potrebné na jeho prevádzku.
Pre viac informácií si prečítajte našu službu paušálneho servisu na
stránke.
Službu jednorazovej pevnej ceny za opravu sa dá využiť iba v autorizovaných servisoch, ktoré sa zapojili do programu. Ak váš servis nie je uvedený v našom zozname, službu jednorazovej pevnej ceny za opravu si v ňom uplatniť neviete.
Ak nemôžete zobraziť mapu na geolokáciu dostupných servisov, môže ísť o dočasný technický problém. Radíme preto, aby ste sa obrátili na náš zákaznícky servis na našej stránke Kontakt / Iné / Porucha internetovej stránky a pokúsili sa zadať objednávku ešte raz.
Všetky podrobnosti a dokumenty týkajúce sa vašej objednávky jednorazovej pevnej ceny za opravu sú dostupné vo vašom účte / Moje objednávky a vrátenie tovaru pod príslušným číslom objednávky.
Ak v tomto menu nenájdete svoju objednávku, znamená to, že objednávka nebola overená, a preto vám nemala byť účtovaná. Potom vám odporúčame zadať objednávku znova.
V prípade, že vám boli účtované poplatky, alebo ak dokumenty nie sú súčasťou vašej objednávky, obráťte sa na zákaznícky servis prostredníctvom príslušného
formulára alebo telefonicky na čísle 232 199 930 (cena za hovor so štandardnou sadzbou) od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00 hodín.
Všetky podrobnosti a dokumenty týkajúce sa vašej objednávky jednorazovej pevnej ceny za opravu sú dostupné vo vašom účte / Moje objednávky a vrátenie tovaru pod príslušným číslom objednávky.
Ak dokumenty nie sú súčasťou vašej objednávky, obráťte sa na zákaznícky servis prostredníctvom príslušného
formulára alebo telefonicky na 232 199 930 (cena za hovor štandardnou sadzbou) od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00 hodín.
Každá služba jednorazovej pevnej ceny za opravu sa vzťahuje iba na jednu konkrétnu objednávku, ktorá nemusí zahŕňať iné produkty alebo služby jednorazovej pevnej ceny za opravu. Ak potrebujete rôzne opravy, zadajte iba jednu objednávku/službu jednorazovej pevnej ceny za opravu.
Vytvorenie účtu je kľúčové k splneniu vašich očakávaní.
Zákaznícky účet vám umožňuje využívať mnohé funkcie, ako napríklad možnosť sledovať vaše objednávky, registrovať vaše spotrebiče a balíčky, prihlásiť sa na odber nášho newslettera a zaregistrovať autorizovaný servis.
Predaj služby jednorazovej pevnej ceny za opravu je exkluzívna možnosť ponúkaná našou značkou a len na našej webovej stránke.
Žiadosť o odstúpenie od zmluvy musíte podať v zákonnej lehote 14 dní od zakúpenia služby jednorazovej pevnej ceny za opravu.
Pokiaľ oprava nezačala, to znamená, že ste svoj spotrebič ešte nedoručili servisu v tom prípade Vám vrátime peniaze v plnej výške. V opačnom prípade kontaktujte náš zákaznícky servis.
Služba jednorazovej pevnej ceny za opravu je potrebné zaplatiť aby bola objednávka vytvorená. Keďže je cena každej opravy pevná a jedinečná pre každú kategóriu spotrebičov , pri vrátení vášho opraveného spotrebiča nebudú účtované žiadne dodatočné náklady.
Na zrušenie objednávky jednorazovej pevnej ceny za opravu máte 14 pracovných dní od dátumu nákupu.
Ak ste svoj spotrebič ešte neodovzdali autorizovanému servisu, môžete požiadať o preplatenie svojho poukazu na opravu prostredníctvom našej
kontaktnej stránky /Zadaná objednávka / Storno objednávky - Lehota na odstúpenie od zmluvy /alebo telefonicky na 232 199 930 (cena za hovor so štandardnou sadzbou) od pondelka do piatku 8:00-17:00 hodín.
V prípade, že ste svoj spotrebič už prenechali autorizovanému servisu, prečítajte si prosím časť týkajúcu sa práva na odstúpenie od zmluvy v našich všeobecných podmienkach predaja, aby ste poznali pravidlá preplácania a čo najskôr kontaktujte našich poradcov na poradcov na telefónnom čísle 232 199 930 (cena hovoru štandardnou sadzbou) od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00 hodín.
Upozorňujeme, že použitie on-line formulára môže našim poradcom trvať dlhší čas na spracovanie, čo neumožní okamžite zastaviť už začatú opravu.
Musíte dodať iba príslušenstvo, ktoré je nevyhnutné na diagnostiku a testovanie fungovania spotrebiča, aby ste mohli váš spotrebič nechať opraviť. V prípade potreby si váš autorizovaný servis vyžiada príslušenstvo potrebné pre túto diagnostiku.
Poukaz na jednorazovú pevnú cenu opravy musí byť pred odoslaním alebo odovzdaním spotrebiča vyplnený úplne.
Musíte uviesť:
- Vaše údaje: meno, priezvisko, e-mail (potrebné na získanie informácií o priebehu opravy od autorizovaného servisu)
- Čo najpresnejší popis zistenej poruchy
- Zoznam odnímateľného príslušenstva potrebného na diagnostiku a testovanie, ktoré dodávate so spotrebičom
- Dátum
- Váš podpis
Autorizovaný servis si vyberáte pri objednávke služby jednorazovej pevnej ceny za opravu. Zmeniť autorizovaný servis ale stále môžete. Jediné, čo musíte urobiť, je skontrolovať, či je nový autorizovaný servis, ktorý ste si vybrali, zaradený do nášho zoznamu so zmienkou „Jednorazová pevná cena opravy“ s podrobným popisom poskytovaných služieb (pozri mapu servisu).
Aby ste si uplatnili svoj poukaz na opravu, ukážte svoj pôvodne vydaný poukaz novému vybranému autorizovanému servisu. Adresa pôvodného autorizovaného servisu nikdy neruší platnosť pôvodného poukazu.
Ak ste nedostali žiadnu spätnú väzbu o priebehu opráv vášho spotrebiča, prosím, kontaktujte váš autorizovaný servis.
Ak diagnostika autorizovaného servisu nepreukáže žiadnu poruchu, bude vám vrátená paušálna cena za opravu a spotrebič vám bude vrátený
Zaväzujeme sa, že umožníme našim spotrebičom 15-ročnú opraviteľnosť prostredníctvom výroby a dlhodobého skladovania náhradných dielov, pokiaľ je to možné. V dôsledku toho môžu profesionálne autorizované servisy Rowenta kedykoľvek odstrániť poruchu zariadenia počas záručnej doby a po nej.
Napriek našej snahe však môžu byť niektoré časti dočasne nedostupné. Potom vás budeme kontaktovať a navrhneme vám, aby ste počkali, kým budeme môcť pokračovať v oprave, alebo môžete požiadať o vrátenie vášho spotrebiča a o plnú náhradu za vašu jednorazovú opravu za pevnú cenu.
Niekedy sa môže stať, že spotrebič bohužiaľ nie je možné opraviť; v tomto prípade ho môžete získať od autorizovaného servisu zpeť a dostať náhradu celej ceny za jednorazovú opravu za pevnú cenu.
Záruku na váš spotrebič si môžete uplatniť počas 6-mesačného obdobia po vykonanej oprave. V takom prípade to nahláste autorizovanému servisu, ktorý sa o váš spotrebič postaral, s poukazom na opravu vydaným pri vašom prvom servise.
Záruka sa vzťahuje na celý váš spotrebič počas 6 mesiacov po oprave. Po uplynutí tejto doby sa na váš spotrebič záruka už nevzťahuje. Obráťte sa preto na autorizovaný servis, aby vám spotrebič opravil alebo si objednajte novú službu jednorazovej pevnej ceny za opravu.
Predĺženie záruky zatiaľ nepredávame. Po oprave sa však na váš spotrebič plne vzťahuje 6-mesačné predĺženie záruky (nielen na opravené diely). Ak po uplynutí tohto 6-mesačného obdobia váš spotrebič opäť zlyhá, odporúčame vám zakúpiť ďalší službu jednorazovej pevnej ceny za opravu.
Predĺženie záruky na 6 mesiacov sa vzťahuje na spotrebič ako celok a nie iba na diely opravené v rámci služby.