ROWENTA Robotický vysávač X-plorer S45 Aqua 4v1 RR8275WH

Robotický vysávač X-plorer S45 Aqua 4v1 RR8275WH
Zažite rýchle a efektívne automatické upratovanie domácnosti

Robotický vysávač Rowenta X-plorer Serie 45 je praktické riešenie na upratovanie domácnosti vybavené spoľahlivou technológiou na upratovanie úplne bez námahy. Objavte automatický vysávač s vyspelou technológiou na ľahké upratovanie všade tam, kde ho potrebujete: technologicky vyspelé senzory na prevenciu nárazov a nehôd, aktívna motorizovaná kefa na vysoko účinné upratovanie a systém Aqua Force na utretie a vysanie podlahy v jednom kroku!  Navyše je jeho používanie vďaka aplikácii pre inteligentné telefóny vysoko intuitívne a ľahké.

Referenčné číslo : RR8275WH

Robotický vysávač Rowenta X-plorer Serie 45 s mopom

Robotický vysávač Rowenta X-plorer Serie 45 spája spoľahlivú techniku značky Rowenta s modernou technológiou na automatické upratovanie všetkých podláh v domácnosti. Tento univerzálny robotický vysávač kombinuje pokročilé senzory, ktoré sa vyhýbajú nárazom a nehodám, s čistiacim účinkom 4 v 1: dve bočné kefy na rohy a ťažko dostupné priestory, turbo kefa na hĺbkové čistenie chlpov a hrčiek, spoľahlivý motor s vysokým sacím výkonom a systém Aqua Power na efektívne utieranie povrchov. Navyše je vybavený tromi režimami navigácie – Auto, Auto Express a Wall-Follow, aby dokonale upratal aj zložité priestory, odstránil prach okolo stien a nábytku a na ďalších miestach. Vysokovýkonná lítiovo-iónová batéria poskytuje pôsobivú prevádzkovú výdrž až 150 minút. Okrem toho je tento robotický vysávač veľmi intuitívny a ľahko sa používa: jednoducho sa pripojte k aplikácii a naplánujte upratovanie odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Je kompatibilný dokonca aj s virtuálnymi hlasovými asistentmi!

Technické parametre / porovnanie

Účinnosť čistenia
Technológia Otočná centrálna kefa  
Typ kefy Electro brush  
Bočná kefa 2  
Upratovacie režimy 3 (Auto, Auto Express and Wall Follow)  
Výkonové stupne 1  
Vacuum cleaning efficiency Good (< 2000 Pa)  
Umývanie podláh Standard  
Navigácia
Monitoring prekážok Standard (Obstacle detection >10 cm)  
Senzory proti pádu zo schodov Áno: 3 senzory proti pádu  
Typ navigácie Good (Random)  
Ability to go under low furniture Standard  
Pripojiteľnosť
Časovač    
Wi-fi pripojenie    
Načasovanie upratovania
Upratovanie po izbách No (no selection possible)  
Autonomy
Typ batérie Lithium ion  
Doba dobíjania 6 hodín  
Prevádzková doba 150 min.  
Prevádzková doba
Prevádzková doba (min.poloha) 150 min.  
Spôsob nabíjania Dokovací systém  
Samonabíjanie    
Vybavenie
Riadiaci systém Áno:aplikácia  
Objem zásobníka na prach 0.44L  L
Filtrácia Štandardný filter  
Hovoriaci robot Nie  
Objem nádržky na vodu 0,11  L
Ergonómia
Úroveň hluku 70  
Rozmery/hmotnost´
Rozmery 32,5x32,5x8  cm
Dizajn
Farba Čierna s modrými znakmi  
Typ zástrčky EUR  
Ďalšie priložené príslušenstvo Zásobník na vodu + 2 štandardné mopy  

Dokumentácia

Časté otázky

Aplikácia pre roboty je určená výhradne pre smartfóny.
Pokiaľ sa vaša sieť nezobrazuje v zozname dostupných sietí, presuňte zariadenie bližšie k smerovaču.
Ak sa sieť stále nezobrazuje, nemusí byť so zariadením kompatibilná. Podporované nie sú najmä 5 GHz siete. Pozrite si zoznam kompatibilných zariadení.
Môžete prejsť do nastavenia svojho smartfónu a skontrolovať, či je váš smartfón pripojený k domácemu Wi-Fi. Vaša domáca Wi-Fi musí mať pripojenie na internet.
Po zadaní hesla sa pri pripájaní k sieti Wi‑Fi vyskytne chyba.

1. Skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte znova.
2. Držte smartfón v blízkosti zariadenia a internetového modemu, kým sa proces pripájania nedokončí.
3. Zariadenie nemožno pripájať k verejným sieťam, ktoré sú k dispozícii napríklad v hoteloch.
4. Telefón so systémom Android: Pri pripájaní k zariadeniu sa môže zobraziť kontextové okno. Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V prípade niektorých telefónov sa môžete stretnúť napríklad s týmito problémami:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.

Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Zariadenie vypnite podržaním tlačidla „Štart“ na 3 sekundy, keď je odpojené od základne, a potom ho znova zapnite.
Ak aj po niekoľkých neúspešných pokusoch dôjde k chybe, postupujte takto:
Stlačte tlačidlo „Štart“ na 5 sekúnd a uistite sa, že kontrolka bliká na oranžovo.
Ak sa to nestane, pred ďalším pokusom zariadenie vypnite a znova zapnite.


Ak chyba pretrváva, môže ju spôsobovať nesprávne používanie telefónu:

Telefón so systémom Android:
Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V závislosti od konkrétneho telefónu sa počas pripájania môžu zobraziť rôzne kontextové okná:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.

iPhone:
Pri pripájaní k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno s výzvou na pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Krok potvrďte kliknutím na tlačidlo Join (Pripojiť).
Ak sa vám tento krok opakovane nedarí úspešne vykonať, reštartujte telefón a skúste to znova.
Po zadaní hesla sa pri pripájaní ku cloudu vyskytne chyba.

• Pri pripájaní ku cloudu sa treba pripojiť k internetu, aby bolo možné zariadenie spárovať. Preto môžete aktivovať mobilné dáta alebo sa automaticky znova pripojiť k domácej sieti.
• Skontrolujte správnosť nastavenia dátumu a času v telefóne. Pri nesprávnom nastavení sa nebude možné pripojiť.

Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Zariadenie vypnite podržaním tlačidla „Štart“ na 3 sekundy, keď je odpojené od základne, a potom ho znova zapnite.

Ak sa ani po niekoľkých pokusoch nepripojíte, môžete zariadenie resetovať takto:
• Odpojte robota od základne.
• Vypnite ho podržaním tlačidla spustenia na 3 sekundy.
• Po vypnutí robota podržte tlačidlo spustenia 20 sekúnd. Robot pípne dvakrát, čím signalizuje, že sa jeho nastavenia úspešne obnovili.
• Vypnite robot stlačením tlačidla spustenia na 3 sekundy.
Pri niektorých telefónov Xiaomi môže pri pripájaní dochádzať k problémom. Môže sa zobraziť neobvykle veľký počet automaticky otváraných okien.
Týka sa to telefónov so systémom MIUI (ide napríklad o modely Redmi a Pocophone).

V tomto prípade vyskúšajte vykonať tieto kroky:
Nastavenia > Aplikácie > Spravovať aplikácie > Roboty Rowenta > Ďalšie oprávnenia. Na tejto stránke prijmite oprávnenia na zmenu pripojenia k Wi‑Fi.
Nastavenia > Wi‑Fi > Ďalšie nastavenia > Asistent Wi‑Fi. Na tejto stránke deaktivujte dostupné možnosti.
Hlasový asistent Alexa


Hlasový asistent Google
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Nezadali ste správnu e-mailovú adresu pre účet. Overte ju.
• Nezadali ste správne heslo. Ak chcete vykonať reset, požiadajte e-mailom o dočasné heslo a potom zmeňte heslo v ponuke aplikácie.
Skontrolujte, či je vaše zariadenie kompatibilné: Zoznam kompatibilných zariadení
Aplikácia už nie je kompatibilná so systémom Android 4.4.4 alebo s nižšou verziou systému v dôsledku vylepšeného zabezpečenia údajov.

Ak je to možné, odporúčame zariadenie aktualizovať na vyššiu verziu systému Android alebo použiť iné kompatibilné zariadenie.

Aktualizácia nielen rozšíri vaše možnosti vďaka novým funkciám a kompatibilite s najnovšími technológiami, ale navyše vás ochráni pred možnými chybami zabezpečenia, ktoré sú v najnovších verziách opravené.
Nie je to vôbec povinné, je to na rozhodnutí používateľa.
Nevysávajte mokré povrchy, žiadne typy tekutín, horúce látky (žeravý popol, cigarety), extra jemné častice (sadra, cement, popol atď.), veľké ostré úlomky (sklo), škodlivé produkty (rozpúšťadlá, abrazívne prostriedky atď.), agresívne produkty (kyseliny, čistiace prostriedky atď.), horľavé a výbušné produkty (olej alebo produkty na báze alkoholu).
Umiestnite základnú nabíjaciu stanicu k stene, na rovný povrch a na také miesto, kde ju robotický vysávač ľahko nájde.
Toto miesto nesmie obsahovať žiadne prekážky (vrátane kobercov). Nechajte aspoň 1,5 meter voľného priestoru vľavo a vpravo a 2 metre v prednej časti základnej stanice. Ak je stanica umiestnená v rohu alebo je ťažké ju nájsť, robotický vysávač ju nedosiahne.
Napájací kábel základnej stanice umiestnite pozdĺž steny.
Ďalšie informácie nájdete v pokynoch v používateľskej príručke.
Ponechajte základnú nabíjaciu stanicu stále zapojenú (funkcia automatického dobíjania nebude k dispozícii, ak nie je nabíjacia stanica aktivovaná).
Áno, váš robotický vysávač je vybavený senzormi proti pádu, ktoré detekujú schody a medzery.
Môžu však nastať situácie, keď senzory nie sú také účinné. Účinnosť senzorov môžu ovplyvniť napríklad zakrivené hrany schodisko, koberce vedľa schodov, klzké povrchy alebo prekážky.
Pred spustením robotického vysávača sa uistite, že v danom priestore nie sú žiadne prekážky, napájacie šnúry, oblečenie ani iné potenciálne nebezpečné predmety, ktoré by mohli spôsobiť poruchu zariadenia alebo iné nehody.
Áno, robot možno nabíjať na nabíjacej stanici, aj keď je hlavný vypínač robota vypnutý.
Skontrolujte, či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
Pre pozastavenie čistenie stlačte tlačidlo napájania na robote.
Pre obnovenie čistenie stlačte znovu tlačidlo napájania na robote.
Ak chcete poslať robot späť do dokovacej stanice, stlačte dvakrát tlačidlo robota.
Akonáhle kontrolka tlačidla ON/OFF (Zapnutie/vypnutie) robota prestane blikať, je batéria plne nabitá.
Robotický vysávač vždy uchovávajte v dokovacej stanici, ak ho nepoužívate.
Ak nechcete robot dlhšiu dobu používať, môžete ho premiestniť z dokovacej stanice na chladné a suché miesto. Uistite sa, že je robot vypnutý a jeho batéria je plne nabitá. Každé 3 mesiace batériu nabite.
Neodporúča sa používať utieranie s vodou na citlivé podlahy, ako sú parkety alebo koberce a mäkké podlahové krytiny.
Nie, nádrž na vodu a navlhčená utierka by sa mali nasadiť bezprostredne pred upratovaním a ihneď po upratovaní zložiť.
Robotický vysávač okamžite vypnite.
Vyberte zbernú nádobu, filter a hlavnú kefu.
Pred opätovným vložením ich nechajte úplne vyschnúť.
Nádobu na prach vyprázdnite do koša po každom použití. Tesnenia priestoru na ukladanie prachu vyčistite handričkou.
Centrálnu kefu sa odporúča čistiť najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúča sa čistiť filtre najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Je nutné pravidelne čistiť ľavé, pravé a predné kolieska, aby sa odstránili zamotané vlasy a nite.
Senzory a nabíjacie kontakty (robote a nabíjacej základne) sa odporúča utierať čistou suchou handričkou raz týždenne.
Pred čistením senzorov a nabíjacích kontaktov vypnite robot.
Na čistenie robotického vysávača nepoužívajte žiadne čistiace prostriedky.
V prípade niektorých častí môžete použiť vodu, v prípade ostatných môžete použiť iba suchú handričku. Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúčame meniť filter na jemný prach a penový filter každých 6 mesiacov.
Bočné kefy by sa mali vymieňať za nové každých 6 mesiacov.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli akémukoľvek nebezpečenstvu, musíte ich nechať vymeniť schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli nebezpečenstvu, nedotýkajte sa terminálov. Musíte nabíjaciu stanicu odpojiť a nahradiť ju novou, schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Skontrolujte:
Či nie je plná nádoba na prach.
Čistotu filtrov.
Či neexistuje nejaký predmet alebo odpad, ktorý môže prekážať saciemu otvoru pod robotom.
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Ak robot nezačal s čistením zo svojej dokovacej stanice, nevráti sa k nej. V tomto prípade sa robot vráti do svojho východiskového bodu.
• Ak robot vysáva v režime Spot (Lokalizovaný), robot sa vráti do východiskového bodu.
• Ak je robot zdvihnutý a položený späť na zem, pokúsi sa sám seba premiestniť. Ak to nedokáže, vráti sa do svojho východiskového bodu.
Skontrolujte nasledujúce:
• Nabíjacia stanica nesmie byť inštalovaná na koberci.
• Nabíjacia stanica nesmie byť vystavená slnečnému žiareniu ani sa nesmie nachádzať v blízkosti zdroja tepla.
• Voľný priestor z boku a na prednej strane nabíjacej stanice zodpovedá pokynom v používateľskej príručke.
• Zástrčka je správne pripojená k nabíjacej stanici.
• Nabíjací kábel je pripojený k elektrickej sieti.
• V okolí nabíjacej základne nie sú žiadne prekážky.
• V blízkosti kontaktov nabíjacej stanice nie sú žiadne predmety.
• Nabíjacia stanica je aktivovaná (kontrolka LED svieti na zeleno).

Pokiaľ po kontrole týchto prvkov robot stále nemôže nájsť základnú stanicu, kontaktujte schválenú spoločnosť opravujúcu vysávače.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Vypnite a znova zapnite hlavný vypínač.
• Odpojte kábel a znovu ho pripojte k nabíjacej stanici.
• Uistite sa, že nabíjacie kontakty a okienka senzora nie sú zanesené, a potom utrite hlavné telo a nabíjaciu stanicu suchou handričkou. Nezabudnite vypnúť hlavný vypínač a robot a potom ho starostlivo osušiť.
• Skontrolujte, či v blízkosti nabíjacej stanice nie sú žiadne prekážky, ako je reflexný predmet, stoličky a pod.

Pokiaľ ani po týchto krokoch automatické nabíjanie stále nefunguje, obráťte sa na schválenú spoločnosť, ktorá opravuje vysávače.
Je to obvyklé. Vysávač môže zostať pripojený k dokovacej stanici bez akéhokoľvek rizika.
Upozornenie: používajte iba určenú nabíjačku.
Skontrolujte nasledujúce:
• Či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
Skontrolujte nasledujúce:
• Pod kolesami nie sú žiadne prekážky.
• Robot nie je blokovaný v dôsledku rozdielov v úrovni podlahy.
• Nezobrazuje sa žiadne chybové hlásenie. (Pozrite si časť Riešenie problémov a kódy chýb v používateľskej príručke)
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Dbajte na to, aby do 10 cm od schodiska/medzery neboli žiadne prekážky.
• Okienka senzorov utrite suchou handričkou.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Uistite sa, že kefa nie je upchatá. Vyčistite kefu od zamotaných vlasov a vlákien.
Ak je kefa poškodená, vymeňte ju za novú.
Blikajúce indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Ďalšie podrobnosti o chybe a riešenie nájdete v používateľskej príručke.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Skontrolujte, či nie je upchatý vstupný kanál.
• Skontrolujte, či je zásobník na prach správne namontovaný.
• Vyprázdnite zásobník na prach, ak je plný.
• Vyberte centrálnu kefu a vyčistite ju.
• Skontrolujte, či nie je upchatý filter.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Ak robot rozpozná riziko, je aktivovaná bezpečnostná funkcia motorom poháňanej kefy.

Môžu nastať dve situácie:
Motorom poháňaná kefa sa zasekne: robot sa ju pokúsi uvoľniť a zastaví vysávanie a motorom poháňanej kefy.
Robot sa pokúsi uvoľniť kefu: ak to nie je možné, vypne sa a budete ju musieť vyčistiť ručne.

Ak sa kefa zasekne v hustom koberci pre dlhé a/alebo silné vlákna alebo robot vysáva koberec po dlhú dobu, kefa sa prestane otáčať a robot bude naďalej vysávať bez nej.
Robot môže zaznamenať určité problémy predstavované chybovými kódmi.
Ďalšie podrobnosti o chybových kódoch a riešeniach nájdete v používateľskej príručke.
Filter môže byť vložený nesprávne. Skúste správne umiestniť filter do otvoru na jeho držiaku.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie zariadenia uvedené v návode, pripojením iného zariadenia do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak zariadenie stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať ani opravovať a obráťte sa na oddelenie služieb zákazníkom.
Najprv skontrolujte, či je robot pripojený k vašej sieti Wi-Fi tak, že ho odoberiete zo základne a trikrát stlačíte hlavné tlačidlo. Robot by potom mal blikať zeleno alebo červeno.

Ak robot bliká na červeno, nie je už pripojený k vášmu routeru. Skontrolujte internetové pripojenie vášho routera. Ak je pripojenie naviazané, reštartujte robot stlačením tlačidla na dobu 3 sekúnd na jeho vypnutie a potom ho stlačením na 3 sekundy zapnite. Potom počkajte dve minúty, než sa robot pripojí.
Ak robot nie je pripojený ani po dvoch minútach, môžete celý proces konfigurácie vykonať znovu vykonaním nasledujúcich krokov:
• Resetovanie robota: vypnite robot stlačením hlavného tlačidla na dobu troch sekúnd. Potom stlačte hlavné tlačidlo, kým nebudete počuť dvojité pípnutie.
• Ak chcete vykonať ďalšie párovanie, odstráňte zariadenie z aplikácie: prejdite na nastavenie a v podrobnostiach robote stlačte „Delete product“ (Zmazať zariadení).

Ak robot bliká zeleno, je teraz pripojený.
Najprv musí byť robot vypnutý stlačením hlavného vypínača robota na 3 sekundy, ak je zapnutý.
Robot potom môže byť resetovaný stlačením hlavného tlačidla na 20 sekúnd, ak je robot vypnutý. Po úspešnom vykonaní zaznie dvojité pípnutie.
Tento stav je normálny, pretože ste pripojení k zariadeniu, ktoré nemá pripojenie na internet.
V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Aby bolo spojenie úspešné, musíte odpovedať, že sa napriek tomu chcete pripojiť k tejto sieti.
Vyberte robota z dokovacej stanice a vypnite ho stlačením tlačidla spustenia na 3 sekundy. Potom robot znova zapnite stlačením tlačidla spustenia na 3 sekundy.
Nie, spotrebič je určený iba pre vnútorné použitie.
Áno, senzory robotického vysávača nevyžadujú na svoje fungovanie pri vysávaní svetlo.
Robotický vysávač je účinný na tvrdých povrchoch podláh vrátane dlaždíc, parkiet, laminátu, vinylu a kobercov, ktoré nie sú hrubšie ako 1,5 cm.
Áno, na udržanie čistoty sa odporúča používať robotický vysávač, ale stále existujú povrchy, kde robotický vysávač nefunguje tak efektívne ako nerobotické vysávača.
Áno, pomocou mobilnej aplikácie môžete naplánovať jeden upratovací proces alebo nastaviť funkciu denného upratovania.
Robot je obmedzený na jeden program denne, aby bolo zabezpečené optimálne čistenie všetkých prístupných miestností.
Áno. Po úplnom nabití sa robot prepne do režimu spánku.
Áno, zníži ak sa pri čistení úroveň nabitia batérie, robot sa automaticky vráti k nabíjacej základni.
Po dokončení nabíjania vysávač znovu spustí proces čistenia.
Dôvodom je, že robot nezačal čistiť zo svojej dokovacej stanice: pretože sa robot vracia do svojho východiskového bodu, vráti sa na miesto, kde začal vysávať v režime Spot (Lokalizovaný).
Váš spotrebič obsahuje cenné materiály, ktoré sa môžu zhodnotiť alebo recyklovať. Odneste ho do miestneho strediska zberu komunálneho odpadu.
Ak sa domnievate, že niektorá časť chýba, zavolajte stredisku služieb pre spotrebiteľov, a my Vám pomôžeme nájsť vhodné riešenie.
V časti „Príslušenstvo“ na webovej stránke nájdete všetko, čo potrebujete pre svoj výrobok.
Podrobnejšie informácie nájdete v časti Záruka na tejto webovej stránke.
Nabitie prázdnej batérie bude trvať 6 hodín.
Robot môže na batériu bežať až 150 minút.
Môžete svoj robot zdieľať tak, že si každá osoba stiahne aplikáciu pre robot od spoločnosti Rowenta a bude postupovať podľa pokynov na pripojenie.
Aby mohol váš smartfón detekovať vaše Wi-Fi, aplikácia potrebuje povolenie na zisťovanie polohy podľa požiadaviek Google.
Pokiaľ toto povolenie neudelíte, váš smartfón nebude môcť nájsť vaše zariadenie a nebude schopný pokračovať v párovaní.
Tieto informácie nebudú použité ani uložené.
Ak chcete predať svoj robotický vysávač, zvážte vymazanie svojich údajov:
• Stlačte tlačidlo napájania na 20 sekúnd.
• Otvorte aplikáciu Roboty.
• Kliknite na nastavenia.
• Kliknite na názov vášho robotického vysávača a na možnosť „Odstrániť produkt“.